Då var det dax IGEN!!!! Dommes lärare ringer hem...

Var precis på väg in och skulle ha en visning på en salong när telefonen ringer och Dominiques lärare Nils gärna ville berätta om en incident som hade utspelat sig tidigare i skolan idag. Samtidigt ringer telefonen igen ser jag på displayen och Domme försöker tränga sig förbi på telefonlinjen. Mao innebär det P R O B L E M!!! Jag trycker av Domme samtidigt som jag lyssnar på Nils.. Jodå, nu hade tjejerna varit igång IGEN...sist var det micron som hon skulle ta med sig på tolerans-resan till Berlin och NU hade trion bestämt sig för att köra in EU-MOPPEN IN I S K O L A N...INOMHUS GOTT FOLK skulle den förbaskade moppen köras in...men i h-e tänker man då undrar jag???? och JA, JAG har själv varit i den åldern som jag sa till henne men inta fan tänkte jag någonsin köra in ett moppe-helvet in på skolans. Det fanns ju för fasiken inte ens i tanken förutom att man kanske skulle kunna tänka sig att köra upp ett avgasrör på någon sjuk lärare som man kanske avskydde ....typ Jan BANAN;) Och hon hade dessutom hunnit skolka en lektion som BARA var 20min...som Pierre sa-MEN när började lektionerna vara i bara 20 min??? -JUST DET N Ä R? -Vi var tvungna att köra hem till ( k ) och spöka ut oss så att ingen skulle känna igen oss ju!!! Ja, eller hur...PUCKO...vi får se imorgon vad som händer antagligen polisanmälan!!! Hoppas bara att era små bravader får Er att hålla ihop tills ni inte kan komma på fler hyss utan bara kan sitta och fika ihop UTAN att Världen håller på att falla ihop under Er... Vissa dagar önskar man att man aldrig gick upp ur sängen och detta är nog en var nog en sån dag... EN STOR VARM KRAM FULL MED KÄRLEK OCH LJUS TILL MINA ÄLSKADE VÄNNER SOM JAG ÄLSKAR MEST I HELA VÄRLDEN.. Vad vore jag utan Er... " Den som är rädd om sina vänner slås aldrig ned av livets stormar: han är stark nog att övervinna svårigheter och fortsätta framåt "Varje kväll innan jag går och och lägger mig ska jag låta mitt hjärta styra mina ord...    Kärlekens väg kan många gånger vara svår att vandra för att dess vägar är många och helheten försvinner många gånger för att vi har svårt att tänka klart i slutändan.  Om man bestämmer sig för VILKEN väg man ska ta från början blir spåret mycket enklare och vägen mindre krokig för våra tankar och känslor.  I en skog finns det många stigar att gå på, men bara ett ljud att följa som leder dig på rätt väg hem igen. På samma vis är det med kärleken..  Ingenting är lätt om vi väljer att utvecklas med det för då har vårt innersta väsen valt den vägen som en läng från vårt förflutna till vår framtid. Det finns alltid en möjlighet i svåra stunder som ibland kan vara svår att se för att vi blockerat oss själva. Då kan det hjälpa att ta fram en affirmation som leder in oss på rätt spår igen. Det kan vara en sten, en pinne, ett minne eller varför inte ett ängla-kort. Så länge du känner kraften komma igenom och styrkan skiner igenom det. Visualisera att denna sak har en kraft som verkar genom dig och hjälper dig att se ljuset som tränger in i alla delar på din kropp tills det inte finns annat än ljus kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0